Schronisko PTTK na Przegibku

34-385 Rycerka Górna,
Przegibek 401
tel.: (0 33) 864-41-39,
www.przegibek.pttk.pl

Oferta

Schronisko posiada 48 miejsc noclegowych w pokojach 2-, 4- i 12-osobowych. Na poddaszu do dyspozycji gości jest TV, stół ping-pongowy. Jadalnia jak i poddasze, dzięki sporej ilości miejsca, stwarza możliwość spotkań w grupach, miejsce na rozbicie namiotu lub grę w piłkę.

Historia

?

Opinie

komentarz:
Warunki/Obs?uga/Klimat:
polecam szczególnie dla:
twój nick lub nazwa:
twój adres e-mail:
ocena: 3.80 (3.53/4.13/3.73)
<<  1  2 >> 
iskiera
09:49 01.04.2013
W?a?nie wrócili?my z Przegibka...Wszystko by?oby oki gdyby nie PLUSKWIAKI! Drugiej nocy pogryz?y nas na ca?ym ciele mimo, ?e spali?my w ?piworach. Teraz prze?ywamy horor! Czerwone, niemo?liwie sw?dz?ce i paskudnie wygl?daj?ce b?ble...masakra!
Warunki/Obs?uga/Klimat: 0/3/4
ocena: 2.33
Marcin
01:00 18.01.2013
Bez w?tpienia jedno z najlepszych górskich schronisk w Beskidzie ?ywieckim. ?wietna obs?uga oraz warunki a po za sezonem w tygodniu to ju? w ogóle super :)
Warunki/Obs?uga/Klimat: 4/5/5
ocena: 4.67
polecam szczególnie dla: ceni?cych pi?kne widoki
bendoszka
14:08 17.09.2011
+ bogate menu, zadbane i czyste pokoje - brak górskiej atmosfery, ma?a liczba toalet
Warunki/Obs?uga/Klimat: 4/3/2
ocena: 3.00
polecam szczególnie dla: rodzin z dzie?mi
rl
10:41 08.05.2011
Schronisko kojarzy mi sie z t?okiem. Nocowa? tam jedn? noc. Ci??ko o stolik w sto?ówce. Wyposa?enie pokoi przedwojenne. S? lepsze schroniska.
Warunki/Obs?uga/Klimat: 1/2/0
ocena: 1.00
polecam szczególnie dla: nie polecam
myszka
23:03 24.11.2010
Bardzo przyjemne schronisko, ma jaki? taki klimat w sobie. Warunki ca?kiem ca?kiem a obs?uga sympatyczna. Fajne warunki stworzone do przesiadywania na dworze przy ?adnej pogodzie.
Warunki/Obs?uga/Klimat: 4/5/5
ocena: 4.67
polecam szczególnie dla: rodzin z dzie?mi
MUKI
16:16 02.11.2010
Spali?my 28.10.2010,9 turystów z Trzy?ca i okolicy,szli?my z Oszczadnicy.Przyj?to nas mile,m?oda dziewczyna,jak sen biega?a,wyciera?a pod?ogi po pobycie dzieciaków,czysto,ciep?o,kto chcia?,pobrowarzy?,chata by?a tylko dla nas.Bardzo fajny obiekt na tym nader ciekawym szlaku Racza-Pilsko.
Warunki/Obs?uga/Klimat: 5/5/5
ocena: 5.00
polecam szczególnie dla: szukaj?cych ciszy
Górochodzik
14:41 12.01.2010
Nie pamietam tego schroniska moze dlatego ze Chyba bylem tam jako dzieciak. chce pochwalic za odpisanie na maila ze niestety nie ma juz wolnych miejsc na sylwestra inne schroniska nie daly kompletnie znac maj?c mnie g??boko w ?yci
Warunki/Obs?uga/Klimat: 0/0/0
ocena: 0.00
polecam szczególnie dla: ceni?cych pi?kne widoki
AK47
09:10 17.08.2009
Niestety nie mog? si? przy??czy? do tej litanii zachwytów. W weekendy schronisko jest naje?d?ane przez hordy barbarzy?ców w dresach i z reklamówkami w r?ce, tudzie? przez przedstawicielki nordwalkingu. W efekcie totalny brak miejsc, ogromne kolejki i chaotyczna komercja wokó? (obok schroniska powsta?a w?a?nie restauracja z hamburgerami i frytkami do obs?ugi tych t?umów). Niestety klimat gdzie? totalnie odlecia? a Przegibek niebezpiecznie zbli?y? si? do Równicy. Polecam za to nieodleg?? klimatyczn? bacówk? na Rycerzowej.
Warunki/Obs?uga/Klimat: 3/5/1
ocena: 3.00
polecam szczególnie dla: rodzin z dzie?mi
hajman
10:33 07.08.2009
?wietne schronisko,klimat, atmosfera, sceneria, gospodarze. Jest wszystko co potrzebne dla prawdziwego turyty. Szczególnie polecam zapiekane nale?niki z bia?ym serem na ostro.
Warunki/Obs?uga/Klimat: 5/5/5
ocena: 5.00
polecam szczególnie dla: szukaj?cych ciszy
Bywalec schronisk
20:10 01.05.2009
Miejsce gdzie mo?na o wszyskim zapomnie? cho?by na chwile .Gospodarze mili .Gor?co polecam dla wszyskich poszukuj?cych odrobiny ciszy :)
Warunki/Obs?uga/Klimat: 4/5/5
ocena: 4.67
polecam szczególnie dla: rodzin z dzie?mi
<<  1  2 >> 

Copyright © 2006 - 2017 http://mojegory.com.pl • Strona głównaPolityka prywatnościGaleria zdjęćForumRelacjeKontaktKanał RSS